New stuff

Idag är jag hemma och är sjuk, febern har smygit sig på nu mot eftermiddagen och det känns som om att min hjärna har expanderat och trycker på hals, bihålor, öron och skapar en huvudvärk utan dess like. Det värsta är nästan ledvärken som jag får varje gång jag åker på en förkyldning, usch och fy!

SÅ idag har jag lite mer tid till bloggen än vad jag brukar ha, därför kommer här lite bilder på bl.a. inköp som har gjorts:


 Här är ballerinorna jag skrev om för ett tag sedan, kommer garanterat att bli favoriterna till stranden i sommar!

 Köpte denna blus på Indiskas rea i förrigår (?), ursöt ihop med en svart kort kjol (denna hittade jag längst in i garderoben, är väldigt lik den här, fast inte lika snortight)

 Det här armbandet fick jag i försenad 18-års present av ett par vänner till familjen, man kan fylla på med hur många berlocker man vill, personligt och snyggt!

 På bilden till vänster är produkterna jag valde när jag var på make-up kurs på make up store, ännu fler skuggor att välkomna till min samling (precis vad bilden till höger visar). Jag kan verkligen rekommendera make up stores produkter, färgerna håller verkligen vad de lovar.

Nu ska jag leta lite i min sommargarderob och kolla om jag kan hitta någonting kul, kanskekanske.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback