Helt vanlig onsdag

Valborg var helt okej, var på söder med Louise. Fick bl.a. reda på att min mor och lillebror ska åka till grekland snart, och den informationen fick jag inte av någon av de sistnämda. Självklart är jag är agro som fan.

Idag hade jag folkhälsokunskapsprov, gick helt okej. Känns bra att kunna pricka av listan sakta men säkert.
Jag åkte till stan efteråt och köpte ett par ursöta ballerinor i svart tyg med snören som ska knytas runt ankeln och flätad bast (?) nertill, bild kommer imorron! Hittade även en underbar blus och när jag gick tomhänt ut genom dörren tomhänt så upprepade jag tyst för mig själv:

"Spara, spara, spara, Alanya, festival, gotland, spara, spara, spara, Alanya, festival, gotland...."

Nu skriker sängen efter mig, bäst att jag lyssnar.
Imorgon har jag resursdag, vilket betyder sam/historia-rapport skrivning, jättekul. Verkligen.

Sleep tight and don't let the bugs bite! ;)

Blusen ska bli min, förr eller senare.

Kommentarer
Postat av: Alice

ah synd at du inte skulle med till grekland (?) ...

Postat av: Melissa

oh vill oxå till grekland!!

2007-05-02 @ 23:30:28
URL: http://meli.blogg.se
Postat av: Anna

Alice: Det tycker jag med, har på tok för mycket i skolan för att hinna med det, man får bara vara borta 6 dagar per läsår och de har jag redan avverkat! :/
Melissa: Jag med, so badly!

2007-05-02 @ 23:35:09
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback