Dagen

Provjobbandet gick super. Har fått några tider innan jag åker och ska sedan jobba när jag kommer hem (3 veckor i Juli och i Augusti tills skolan börjar), känns otroligt skönt att få byta miljö vad det gäller jobb! Kom gärna förbi i sommar och drick en latte (20 kr, billigast i stan? Som är gjort för hand då, inget 7-eleven skit), caféet ligger på Ringvägen 131.

Träffade M i city efter jobbet och köpte presentkort till B, det är verkligen svårt att köpa present till någon man inte har träffat på x antal månader så presentkort blev vår lösning. Spottade Michaela och Camilla utanför Åhlens, hade tyvärr för bråttom för att hinna gå fram och hälsa! Snygga som alltid var dem i alla fall :)

Köpte även en ursöt blus, den jag svor att jag skulle äga, bild kommer imorgon.
Prövade även denna inne på Indiska, satt supersnyggt, var dock lite osäker på färgen, vad tycker ni? Tanken var ihop med flats eller jesussandalerna i sommar.
75072-570

Förälskade mig i dessa underbara pjäser inne på topshop, vackra vackra silverkristaller....

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jättefina skor!

Postat av: emeli

jag tycker tröjan/klänningen? var skitsnygg. färgen var väl inte den snyggaste meeeeeeen vad gör det? :)

2007-05-25 @ 22:01:28
URL: http://poll.webblogg.se
Postat av: Anna

Cecilia: Ja visst är de helt underbara?!
emeli: Lite så går mina tankegångar också :)

2007-05-25 @ 22:40:56
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback