Stora i-lands problem

Jag är förälskad. I en färg, eller det är så mycket mer än en färg. Det är förstås silver jag pratar om. Det är så vackert, så djupt och spännande. Tidigare hade jag mina gränser, sa meningar som "jag klär bara i varma färger och trivs bäst i guld". Says who? Jag tänker inte vara en tråkig person som sätter gränser för sitt uttryck.

Många bloggare står ansvariga för detta infall med sina allt för snygga outfits och ha-begär, alla silverälskande bloggerskor som har visat någonting, i någon nyans av silver, kan känna sig träffade!

Mitt största dilemma:
Parkas eller skinnjacka? Vad tycker du?

Parkasen kommer ifrån Monki och kostar 600:-  och skinnjackan som jag har hittat är från h&m och kostar 998:-

75072-43975072-440

Nej, på torsdag blir det shopping för hela slanten, ska spana in Monkis silvertights och parkasen ovan, kolla in en skinnjacka som jag har haft span på i ett tag nu (måste bestämma mig!) samt jaga efter silverklänningen.

Bild 1 är lånad av Linn och bild 2 är från hollywoodrag


Kommentarer
Postat av: Emma

Är skinnjackan från Divided? Jag har en därifrån, den är bäst. Kommer slitas och bli ännu finare. Parkas är nog lättare att tröttna på.

Postat av: Jess

jag håller med emma! kör på skinnjacka :D den är tidlös och kommer kunna användas längre... fast man ska ju köpa det man trivs i

2007-03-13 @ 23:57:00
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: Anna

Emma: Nej den är från "vanliga" h&m, bild kommer upp i bloggen alldeles strax! :)
Jess: Så sant, jag köpte skinnjackan, parkasen får vänta!

2007-03-15 @ 19:19:16
URL: http://fashionable55.webblogg.se
Postat av: Anna

Emma: Nej den är från "vanliga" h&m. Bild kommer upp i bloggen alldeles strax! :) Det där med slitningen har du rätt i.
Jess: Det gjorde jag också! :) Parkasen får vänta till nästa månad.

2007-03-15 @ 19:21:28
URL: http://fashionable55.webblogg.se
Postat av: andrea

ååh, berätta gärna hur tightsen var sen :) är också på jakt efter ett par silvertights

2007-03-26 @ 23:46:55
URL: http://andreajohanna.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback