Jag idag.

Igår festade jag rätt ordentligt med L. Tog en taxi till E i Zinken vid halv sex (på morgonen) och sov där (på en 10 cm tjock madrass på golvet). Jag sov i kläderna jag hade på mig igår, gosigt värre. Åkte från E till jobbet, hade utbildning/säljskola idag. Fick reda på helt sjuka grejer, bl.a. att vi sålde 10 400 koppar vanligt kaffe i februari och sammanlagt ca 4000 latte. Sinnes.

Dagens beskrivande ord om mig (enligt mig):
Trött
Sliten
Bakis
Ofräsch i gårdagskvällens kläder
Sminklös

Dagens beskrivande ord om mig (enligt andra):
"Fin hy"
"ASSNYGG hårfärg"
"Snygg du är idag!"
"Gud så snygg skjorta"
"Vilka fina skor du har"
"Hur kan du se så pigg och fräsch ut efter den här utbildningen?"

Har jag eller dem skev uppfattning?


Kommentarer
Postat av: sofia

haha det är DU som har det! Jag slåt vad m att du var apfräsch!
du är utmanad:
http://sofiaovarlden.blogg.se/1175196454_3_av_varje.html

Postat av: Anonym

Sofia: Haha sötis! Kände mig absolut inte som det... Självklart antar jag utmaningen, ska bara fundera först :P

2007-04-01 @ 09:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback