Födelsedag

Wiiieee idag fyller jag år. Jag älskar speciella dagar/högtider. Jag blev väckt tidigt men frukost på sängen och presenter.

Jag fick en svart fodralklänning med urringning i ryggen, massa strumpor, trosor och precis som jag ville; ett guldhalsband med hänge. Jag ska dock byta ut både kedjan och hänget (kedjan är tvinnad, vilket inte riktigt är min grej och hänget, som är en diamant på cirka 3x3 mm, är inte platt baktill så den viker sig åt sidan när man har den på sig, inte så snyggt att man inte kan se den tycker jag!). Så imorgon ska jag och mamma till affären och byta den.

Nej nu måste jag klä på mig, frågan är: Klänning eller byxor?

Det blir nog den nya klänningen som btw är MK/Ashley-kort

Kommentarer
Postat av: emeli

grattis!! :D

Postat av: Anna

Emeli: Tack! :)

2007-03-26 @ 21:38:55
URL: http://fashionable55.webblogg.se
Postat av: Anna

Emeli: Tack! :)

2007-03-26 @ 21:39:32
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback