Byggarbetsplats + klänning

Det är verkligen ingen hit att vara hemma sjuk idag. Detta beror bl.a. på övergången till digitalteve som skrer idag, vilket gör att vi inte har någon signal hemma (tror att antennen måste vridas eller något) och detta resulterar att jag inte har kunnat kolla en enda minut på tv idag.

En annan grej som gör att det inte är så kul att vara hemma idag är att mitt hem liknar en byggarbetsplats, det är  verkligen slipdamm överallt.


En liten inblick i mitt hem.

Köpte en klänning för ett tag sen och var osäker på om jag skulle behålla den eller ej. Jag ville ha jeansklänningen från h&m (ni vet säkerligen vilken jag menar), men den tog slut innan jag ens hann lägga ögonen på den i butik. Så jag köpte denna från Indiska och har bestämt mig för att behålla den och sy upp den, ungefär lika lång som på bilden till höger:

 


Kommentarer
Postat av: Marina

shiit jag trodde inte att ni gjorde om såå mycket!!! Jag gillar färgerna på väggen:P vilka blir det nu då?

Postat av: Anna

Marina: Haha, nej du är ju lite smått trög om man säger... Det blir den översta ljusa till höger och den längst ner till höger fast ett snäpp ljusare.

2007-03-13 @ 12:44:56
URL: http://fashionable55.webblogg.se
Postat av: sofia

jag tror indiskaklänningen blor grym om du syr upp den. Men jag kan tänka mig att den är cool om du har den lång också!

2007-03-13 @ 16:14:30
URL: http://sofiaovarlden.blogg.se
Postat av: Anna

Sofia: Asså den ser lite tantig ut när den är lång så jag ska sy upp den, jag tror också att den blir grym då! :)

2007-03-13 @ 17:12:27
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback