Seg torsdag

Idag är jag otroligt seg, jobbade 10 timmar igår och gick sedan ut med folk från jobbet. Jag hann med en liten shoppingrunda innan jobbet igår och kom hem med solskyddsfaktor, en slapp tischa med 3/4 ärm och ett par nya skor, bilder kommer så fort jag hunnit ta dem. 

Jag har börjat småpacka lite och kollat vad jag ska ha med mig till Alanya. Måste börja redan nu då jag jobbar fre, lör, sön och mån. Är som tur är ledig på tisdag och hinner packa det sista då för på onsdag åker vi! :)

UPDATE!

Pics på grejerna:


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vilka snygga skor!! köpt??pris?

2007-06-15 @ 01:02:36
Postat av: ELLEN

Grymt snygga skor !

Postat av: Anna

Anonym: Tack! De är köpta på DinSko (!) för 500-lappen :)
ELLEN: Tack så mycket :)

2007-06-15 @ 23:00:55
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback