En vecka senare...

Efter en veckas uppehåll i bloggen känner jag ett otroligt sug efter att få blogga. Vår internetuppkoppling hemma har strulat plus att jag kände att jag behövde en paus. I veckan som har gått har jag gjort lite allt möjligt, bl.a. gått på studentskiva, skrivit tyska- och matteprov, hängt i solen (då den tittat fram), köpt en dösnygg kjol, en somrig tischa och ett par snyggoglajjor, bilder kommer senare!

Igår var jag ute med Louise på söder, superkul! Vad som dock inte var så superkul var att vakna bakis hemma hos J på Götgatan och tvinga sig hem därifrån i gårdagens partyoutfit, jaja!

Den
här tjejen har grym stil! Likadana skor som jag har hon till och med.

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, tjejen hade skitsnygg stil :)

Postat av: Sigrid

tänkte också att hon hade väldigt fina kläder när jag såg den där bilden.

2007-06-03 @ 20:44:34
URL: http://sigrid.webblogg.se
Postat av: Anna

Madde: Verkligen! :)
Sigrid: Ja, jag fastnade och kunde liksom inte sluta titta på bilden, hon är störtcool!

2007-06-03 @ 21:00:27
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback