I'll wear black until I find something darker

Idag har jag varit i stan en kort stund, min vän L fyller år och en present införskaffades (hoppas att hon inte läser det här eftersom att hon inte fått den än...) en svart kofta med mycket tyg framtill, som en extra sjal att svepa om sig när det är kyligt om kvällarna.

Till mig själv köpte jag en underbar brun oversize-topp, superskön kvalité och ett par svarta raka byxor i jeansmodell fast i tunnare bomullstyg. Det tänker jag ha på mig ikväll tillsammans med min nya svarta satinjacka med skicoola tryck på i form av kedjor, som jag hittade på rea för cirka en vecka sedan på Monki för 200 pix!

Nu ska jag hem till L och fira henne, yeapa yeapa discostepa! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback