Honey I'm hooome!

Nu var man hemma i kalla Sverige igen då, efter mycket om och men vill jag säga. Vårat plan var 11 timmar försenat igår och eftersom att vi endast hade flygstol så visste vi inget förns vi kom till flygplatsen i Antalya (1½-2 timmar från Alanya). Efter ca 3 timmar fick vi ett hotellrum en kvart ifrån flygplatsen. På bland det coolaste hotell jag har sett, de hade allt! Egen vattenpark på baksidan, en bit kustväg med solterasser, utomhusdisco, flytande studsmattor m.m. Skitballt!

Här är lite bilder därifrån:




Så istället för att vara hemma vid 17-tiden så kom jag hem 04.00, super-duper kul. Eller inte.
Nu ska jag hämta min älskade lillebror och sedan bege mig till mammas jobb.

Vad fasen har man på sig i stormen?

Vanor är bra, vanor är trygga punkter som man kan lita på, jag gillar inte att bryta mina vanor. Dessvärre måste jag nog det idag, jag kan inte klä på mig bikini, solhatt och solbrillor, ta min chockrosa handduk och bege mig till kleopatrastranden med min bästa vän iförd ett par kapade jeansshorts och vit tunika. Jag kan inte livnära mig på en lite bröd, cola light, persikor och bigaråer. Jag kan inte heller gå ut vid 23-tiden i en kortkort klänning eller shorts, dricka oändligt många Caipirinha, komma hem vid halv åtta och stupa i säng och köra samma visa i 15 dagar. Nej, idag är dagen då jag bryter mina vanor.

Kommentarer
Postat av: Angelica

alanya, åååå underbart :D jag vill höra allt!

Postat av: Anna

Angelica: :D Självklart ska du få höra allt!!

2007-07-05 @ 21:59:52
URL: http://fashionable55.webblogg.se
Postat av: Angelica

svara på mitt sms! :D du har väl fått det? :O

2007-07-05 @ 23:19:41
URL: http://likeitornot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback