Chloé Edith på rea




Chloé Edith tote med axelband finns just nu på rea hos net-a-porter. För den svarta får du punga ut 567,00 euro för (ca 5140 kronor) och för den bruna får du betala 661,50 euro för (ca 5995 kronor).

Frågan är hur länge Edith kommer att hänga med i svängarna? Kommer den att bli lika poppis som Bayswatern och bli en klassiker eller är det en väska som man tänker so last year om?

Min åsikt är att Edith redan är en klassiker och att just den här med axelbandet är en ultimat modell.

Kommentarer
Postat av: Ilona

Edith är redan en klassiker, älskar min!

Postat av: Sabor

Ca 5700 nästan blir det med frakt för denna ;)

2007-07-31 @ 14:31:58
URL: http://sabor.blogg.se
Postat av: Anna

Ilona: Har du en? Avis är jag kan jag ju tala om!
Sabor: Denna? Det är olika pris på väskorna beroende på färg, syftar du på den svarta? Haha är du möjligtvis lika ivrig som jag på en edith? :)

2007-07-31 @ 21:39:00
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback