Annan sorts shopping

Skrev tidigare om min reashopping, här kommer lite grejer som jag fick med mig hem till normalpris (när jag ändå fyndade så bra så kunde jag ju shoppa lite till normalpris tyckte jag...)


Oversized tischa från Gina tricot (!) i underbar kvalité (än så länge, vi får hur den håller sig efter tvätt), glansiga leggins från Weekday och svarta byxor med snygga detaljer (dubbelknäppta och låga hällor).


Nitarmband från punktshop, ring och sjal från h&m.

En fråga som jag ställer mig är; hur jävla lat är jag egentligen? Skulle ha hämtat ut mitt paket från posten i måndags, tror ni att jag fått tummen ur och gjort det? Nepp. Skulle behöva lite pengar också för den delen, det kostar att leva livet på sommaren. Jag har än sålänge (tills idag) inte spenderat en enda kväll hemma, har suttit på uteserveringar och druckit öl eller ett glas rosé/vitt med en massa trevliga människor. Familjen åker hem ifrån Nice idag och är väl hemma framåt tisdag-onsdag så jag borde städa hemma och organisera mitt rum, ensamheten börjar kännas nu.

Nu tänkte jag dricka lite te och kolla på SATC, om jag kan hitta dvd skivorna någonstans i mitt stökiga rum....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback