Smart förvaring

Har funderat på att skaffa någon sorts smart förvaring till mina väskor och skor som jag använder ofta. I dagens läge så tar mina skor, de som jag växlar mest mellan, upp en massa plats på den skohylla som familjen använder och det blir alltid en massa tjat, t.ex. "Anna du måste ta bort några par skor, de tar för mycket plats", och det har resulterat i att jag har slängt in alla skor och väskor som jag inte använder just den dagen, i en garderob.

Jag tror att jag skulle byta oftare om jag hade dem framme, man blir lite för bekväm och använder samma varje dag, vilket är lite trist tycker jag.

Min tanke är att spraya ett galler (från någon slags byggaffär) i guld och sedan skruva upp det på väggen, för att kunna hänga skorna i klackarna och även sätta dit krokar som jag kan hänga väskor på.

Såhär ungefär:

75072-274

Nu väntar The oc på mig, ciao!

Kommentarer
Postat av: Nina

Det var en väldigt smart idé och det blir snygg inredning i rummet också! :D Jag ha rockså det problemet att ja gitne vet vad jag ska göra av alla mina väskor. Skorna ha rjag några ghyllrader till så det är lungt, men väskorna - what to do. Tyvärr så skulle din idé inte passa in i mitt rum har ingen typ "ledig" vägg just nu. Men det var en väldigt bra idé.

Postat av: Anna

Nina: Tack så mycket! Nej det är verkligen ett problem det där med förvaring av både skor och väskor. Skor kan man ju alltid ha på hyllor eller i kartonger men som du säger, väskorna - what to do?

2007-01-28 @ 21:28:23
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback