Ja tack!

Här är en liten lista på saker jag önskar att jag hade:

  •  Vår till att börja med.
  • Sjukt snyggt armband från Axcent
  • En underbar skinnjacka som jag har förälskat mig i, men dock ej har budget till för tillfället. Svart, nätt och med grov dragkedja lyder beskrivningen.
  • Om jag inte får vår så vill jag ha ett par snygga skor att lida igenom detta hemska väder i.
  • Ett par vita converse (gärna i combo med vår-önskningen) att ha till mina nya chinos (köpta idag, bild kommer!).
  • En cool hatt för dåliga hår dagar.

Sleep tight and don't let the bugs bite ;)


Kommentarer
Postat av: Sigrid

en snygg hatt kan verkligen vara räddningen ibland.

Postat av: Anna

Sigrid: Ja det kan det verkligen vara! I mitt fall cirka varannan dag...

2007-01-23 @ 22:52:20
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback