Tokrosa



Jag har fått många kommentarer om detta lack, haha minst sagt från tjejen i kassan när jag köpte det "jag hade något liknande på 80-talet", jag kände mig verkligen dammig och som om att hon sa "soooo last decade" till mig.. jaja jag gillar det, det är som en accessoar i sig!

Dålig uppdatering på sistone jag vet, jag försöker hinna med alla delar i mitt liv just nu, men det går inte så bra om man säger. Jobbade 32 timmar förra veckan, gick i skolan måndag till fredag, pluggade kvällstid, snabbshoppade (3 timmars shopping med bra resultat!) och försökte att hinna med bloggen, inte så lyckat och nu har jag blivit sjuk, hmpf!

Jag ska bättra mig; lära mig att planera och prioritera och sluta snooza!


Kommentarer
Postat av: Marina

Mina fingrar kan följa med dig på Rave ;P *lalala*

Saknade dig idag. Kommer du imorrn eller?

Postat av: Anna

Marina: hahahaha! :P Som sagt har fått MÅNGA kommentarer. Saknade dig med, jag vet inte om jag kommer, självklart om jag mår bättre!

2007-02-19 @ 15:34:32
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback