Burberry Prorsum fall 2007 rtw

Sitter och kollar igenom höstkollektionerna, hittar delar och plagg som jag skulle kunna tänka mig ur olika kollektioner, som jag alltid gör. För det händer inte ofta att jag faller för en hel kollektion. Marc Jacobs vårkollektion 2007 var en sådan, lika så Chloés vårkollektion 2005 m.fl.

Nu har det hänt, jag är kär i vart enda liten millimeter av Burberry Prorsums höstkollektion 2007. Skulle inte tveka en sekund att ha på mig vart enda plagg. Precis som jag vill ha det: svart, rockigt blandat med söta detaljer, heltäckande strumpbyxor, höga klackar (påminner om mina!) och många snygga kappor. Hade inte långt till tårarna när jag kollade igenom den, Christopher Bailey vet vad konst är och hur man gör en flicka nöjd.















There is a reason why I want this t-shirt.
75072-404

Bilder från style.com och house of holland


Kommentarer
Postat av: sofia

hahaha, så sjukt bra! Den vill jag också ha!

Postat av: Marina

Asså jag är helt KÄR. Jag förstår vad du menar med att du vill ha ALLT!!! för det vill jag med. men inte den första bilden, den va skitful :P
puss

2007-02-23 @ 18:57:23
URL: http://justme.webblogg.se
Postat av: Anna

Sofia: Ja den är verkligen skit cool!
Marina: Me to och alla andra verkar det som :) Hurray för Mr. Bailey! Tycker du? Bara för att den inte är helsvart din tönt... Puss

2007-02-24 @ 22:52:29
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback