5 Oscarsfavoriter

Jag tänker inte sätta betyg på alla underbara klänningar, eller på de inte så underbara heller för den delen. Jag tänker visa de jag tycker förtjänar att visas, för att jag tycker att de är alldeles, alldeles underbara.



Nicole Kidman i en utstickande, underbar röd Balenciaga.


Maggie Gyllenhaal i Proenza Schcouler, hon ser verkligen alltid så lugn och sval ut. Helt klart den som är modigast och alltid sticker ut från mängden, go Maggie go!


Gwyneth Paltrow i en underbar kreation från Zac Posen. Vad kan man säga om Gwyneth mer än att hon är fantastiskt vacker?


Reese Witherspoon i en snygg blåsa från Nina Ricci, ååh vad jag gillar den här klänningen.

Emily Blunt (var bl.a. med i djävlen bär prada) hon bär enligt min mening kvällens snyggaste klänning. Den glittrar, den är enkel, den har färg och får Emily att se enastående ut. Kommer från Calvin Klein om jag inte minns fel?


Nej, duschen kallar, Ciao!


Kommentarer
Postat av: Marina

Reese Witherspoon va ju lätt snyggast

Postat av: Anna

Marina: Tycker du? Jag gillade klänningen och håret, hon ser mycket yngre ut, men Emily Blunt och Maggie Gyllenhaal är mina favoriter! :)

2007-02-27 @ 14:28:21
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback