Thank God It's Friday!

Äntligen fredag!
Gårdagen var en minst sagt blandad dag. Orakade inte ta mig upp ur sängen för att se skolans luciatåg, så jag låg i sängen med tv:n påknäppt och lyssnade på det som gick på SVT.
Mitt main mission med gårdagen var att åtgärda den katastrof som utspelade sig i mitt hår. Jag försökte bleka utväxten i tisdags, vart lite missnöjd och skulle bleka lite till i förrigår. Vilket resulterade i att jag vaknade och såg ut som en
polsk H O R A. Därför valde jag att köpa en guldblond/ljusbrun färg och slänga i den i hela håret igår.

Gårdagskvällen spenderade jag med Louise, vi satt på Restaurang stockholm och drack öl, käkade gröna oliver och åt rotfruktschips (TESTA!!). Sen begav vi oss hem till Ben för Luciafirande på Grevgatan, urmysig vindsvåning. Hade sjukt trevligt, men det har jag alltid när Louise är med!

La ned huvudet på kudden vid tvåtiden och somnade som ett ovaggad barn.
Dagens:



Oversizetopp: Indiska
Sjal: H&M
Smala kostymbyxor: Lindex

Till: Lackklackar, svart kappa, den nit-pimpade väskan och one of a kind såklart.

Nu: Skola.
Senare: Julklappsshopping.

Puss på er ;)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Det blev snyggt ju! Gillar luggen.

Postat av: Anna

Emilia: Tack! Jag trivs grymt bra i den faktiskt :)

2007-12-14 @ 23:40:37
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback