New shoes

De var perfekta, underbara, billiga och sköna. Vad kan man mer önska sig när man står och provar skor i klibbigt väder?!


75072-692

Jag älskar mina nya pjuks.

Psst 1: Jag har förälskat mig i en massa vackra ting idag under min och F's runda i stan, bl.a. en trench, en tröja från H&M's senaste tillskott i organic cotton-linjen, ett par ulltights från H&M trend, en vit storskjorta i 100% bomull, en väska och mycket mycket mer. Jag vill ha mina skattepengar NU.

Psst 2: Fick min
Elle (med trendbibeln) idag, ni kan ju gissa hur jag tänker spendera min arbetsdag på Agnes imorgon...

Kommentarer
Postat av: Denise

skitsnygga skor!

Postat av: Charlotta

Galet fina skor!

Postat av: Anna

Denice: Tack så mycket! :)
Charlotta: Tacktack :D

2007-08-10 @ 22:11:04
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback