Lillördag

Det blev en, hrm, öl igår. Har varit tokbakis hela dagen och tänker nu lägga mig framför tv:n och kolla på SATC med ett paket från mina allra bästa vänner, Ben & Jerry, phish food för att vara exakt.

Grejer som gnager i mitt huvud (såhär i panka tider...)

  • H&M's etnoinspirerade klänning, inga ord behövs för att beskriva den.
  • Ray ban wayfarers, modell större, de som inte är handmade vill jag ha på min näsa
  • Strumpbyxor, ribbstickade, släta, svarta, grå, lila...
  • Myskofta, need to find one.
  • Platta stövlar med vidd i skaftet 
  • En ny höstkappa som har den rätta känslan

Sleep tight and don't let the bugs bite


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag behöver också en myskofta!

Postat av: Anna

Amanda: Någon speciell i åtanke?!

2007-09-01 @ 13:13:16
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback