Underbart väder!

Gårdagskvällen spenderade jag med min kära vän M, vi satt på Snaps uteservering och myste!
När vi skulle åka hem så var det tänkt att vi skulle ta sista tåget, men på sl's hemsida stod det en tid som inte gällde i praktiken så vi fick åka nattbuss. Tji fick vi för att vi ville ha trevligt!

Idag har jag varit sjukt trött pga dålig sömn hela helgen. Trots det så tog jag mig till city och shoppade lite, vilket resulterade i:



En marinblå parkas, ett par vita klassiska converse och en gigantisk sjal med underbart mönster (ca. 1x1 meter, på bilden är den dock ihopvikt).

Kommentarer
Postat av: Amanda

Snygg parkas!

Postat av: Anna

Amanda: Tack så mycket! :)

2007-04-23 @ 20:15:46
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback