Hemsk, väldigt hemsk.

Jag är en hemsk bloggare. Förklaringen är fint väder, ohälsosamt mycket festande, trassel med kamera och det faktum att jag knappt kan skriva från och med idag eftersom att jag stack en kniv mitt i handen imorse då jag ville dela på ett fryst bröd, vilket resulterade i ett jack som är 2 cm brett och var ½-1 cm djupt. Aj är bara förnamnet.

Vi kan väl konstatera att sömnbrist inte är bra för hälsan, brist på sömn gör en galen, eller gör så att man gör galna grejer i alla fall. (På en vecka "ska" man sova 56 timmar, jag har sovit ca. 35)

Jag lever i tron om att min inpacketerade hand gör mig chicare än vad Lindsay var då hon hade (all the time?) bandage:

75072-479

Nu skriker verkligen kudden efter mig och min otrooooligt chica (uppsvullna) hand.
Imorgon ska jag bättra mig, jag utlovar bilder på; nyinköpta armband, nya skor och mitt ny-ommöblerade rum (kanske i övermorgon).

2 alvedon sen sängen, sleep tight and don't let the bugs bite! ;)

Kommentarer
Postat av: emeli

oh. den missen har jag också gjort. har ett fint ärr på tummen från det! behövde limma ihop skiten :p

Postat av: Jess

usch! hoppas handen blir bättre...

2007-04-04 @ 20:31:04
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: Anna

Emeli: Hahaha, mitt limm lostnade idag :S tror att jag måste få det sytt eftersom att det sitter mitt i handen och går lätt upp!
Jess: tack gumman! :)

2007-04-06 @ 13:24:56
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback