Dagen

Jag funderar på om jag ska ta mig en tripp till söder idag och spana om Bruuns Bazaar har fått in skorna, på någon form av parkas och kanske en ny t-shirt.

Jag är lite små kluven i parkasfrågan, jag tycker att de är skitsnygga MEN när ska man ha dem? Det ska bli 20-25 grader i helgen, parkasweather? Inte riktigt va...

Vi får se hur det blir helt enkelt, man kan ju lätt ha den i höst innan det är dax för vinterkappan.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen; Do me daily, Christopher Bailey. Hela hösten lång.

Kommentarer
Postat av: Karolina

jag tycker du ska satsa på nåt annat än parkas!

Postat av: Anna

Karolina: Okej, en annan sorts jacka eller någonting helt annat?

2007-04-15 @ 14:13:43
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback