Lördagen (eller ska jag säga söndagen?)

Om man, mot all förmodan bestämmer sig för att jobba 12.15-22.15 och sedan åka till sina två underbara vänner, för att sedan bege sig till en fest som ligger 1½ timme hemifrån. Så tycker i alla fall jag att det är helt okej att se ut såhär klockan halv sju på morgonen.

Schnyggo

Jag ska försöka skriva mer imorgon, men jag har en del att uträtta tills dess, ungefär i den här ordningen:

- Plugga till psykologiprov
- Göra tyskaläxa
- Välja ut en outfit till skolfotot som (o)trevligt nog inträffar imorgon.

Imorgon ska jag försöka hinna med att ladda upp bilderna på allt nyshoppat, men jag lovar inget.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: angelica

BÄST PÅ FEST! visst anna?! ;D

Postat av: Anna

Angelica: ALLTID! :D

2006-10-10 @ 16:09:12
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback