I <3 shopping

Här kommer lite bilder på lite av det som jag köpt den senaste månaden (dålig uppdatering jag vet). Jag fick inte med allt pga att batterierna i kameran dog plus att en massa låg i tvätten. Kommer bilder senare.

      

   


Bild 1: Svart tröja i skönt svalt material, cool detalj är att den är hängig framtill.
Bild 2: Oversizad kappa, med tygklädda knappar (jag älskar!) och mysig krage (bilden gör den ingen rättvisa överhuvudtaget)
bild 3: Svart t-shirt med "blingad" rosett, så underbart söt!
Bild 4: Grå oversizad polotröja (som jag använder som tröjklänning)
Bild 5: Superslimmade acne jeans med hög midja, I LOVE!
Bild 6: Mörkgrå kofta med 3 ½ ärm, perfekt att ha till leggins.
Bild 7: Ljusare grå kofta, lite oversize och med skinnklädda knappar (!)
Bild 8: Knapparna på koftan (nr 7).
Bild 9: Mörkbruna ankelboots.
Bild 10: Svarta pumps med liten platå.
Bild 11: Vit hängig mössa & svart mössa med döskalle.

Nu ska jag äta frukost och sedan ta mig en lång skön dusch.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: fashionista

finfin storshopping ;) gillar vagabondpumpsen :D

Postat av: Anna

Fashionista: Tack så mycket! Jag gillar dem skarpt :)

2006-10-12 @ 22:55:44
URL: http://fashionable55.webblogg.se
Postat av: angelica

supersnygga kläder gumman! och det märks verkligen att du gillar grått ;)

2006-10-14 @ 22:10:59
URL: http://angeliquee.blogg.se
Postat av: Anna

Angelica: Det var då fasen vad ni ska mobbas :P Ja, det blev "lite" mycket grått den här månaden..

2006-10-15 @ 13:30:30
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback