Vill inte mer nu

Nu vill jag bli frisk!
Någon som har bra tips på kurer mot dunderförkyldningar? Jag är nämligen ganska begränsad på den fronten. Tog en långdusch idag i hopp om att det skulle hjälpa med lite extra värme, knaprar febrilt halstabletter och dricker te som en galning. Favoritsorten för tillfället är den ni ser på bilden nedan, pyramidformade tepåsar från lipton med smaken Persika/Mango, sjukt god! Så nu, innan Greys Anatomy, så blir det långläsning av nya Elle-numret och tedrickning för fulla muggar (hahaha humor ju).


75072-182

Ciao!

Kommentarer
Postat av: paulina

det där teet är jättegott! :) föresten har du en jätte fin design på din blogg! :)

Postat av: Jess

Kin yang är bästa tipset! Hjälper faktiskt mot förkylning:) Finns att köpa på ica..

Btw, du är utamanad! Läs mer i min blogg

2006-11-15 @ 09:52:18
URL: http://jessjess.blogg.se
Postat av: Maria

åh vill osså ha nya numret av Elle!

2006-11-16 @ 15:53:35
URL: http://miaballerina.blogspot.com
Postat av: Anna

Paulina: Ja visst är det? Jag är helt beroende av just den sorten!! Åhh vad snäll du är...
Jess: Aha, det ska jag tänka på tills nästa gång, vilket känns som väldigt snart, är småförkyld hela tiden så jag kanske ska ta mig till ica inom kort. Ja jag ska försöka hinna med den där utmaningen!
Maria: Det var ett riktigt bra nummer så jag rekommenderar dig att ta dig till närmsta affär och införskaffa det! :)
Kram på er och tack för de söta kommentarerna!

2006-11-20 @ 20:49:33
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback