Shoppat

Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på det jag har shoppat den senaste veckan.

   
Svarta stövlar med spänne baktill. Jag var så trött på att jaga stövlar att jag köpte dessa sålänge. 299:- pix fick jag betala för godingarna.


Klänning/tunika med prikar i ojämt mönster. Jag har letat som en galning efter denna och den har funnits på minst en skyltdocka i alla H&M affärer jag har gått in i. "Tyvärr är den slutsåld" har det sagts, "men den finns i den här härliga rosa nyansen" (skrikig rosa med ceriserosa prickar, nej tack!). I fredags när jag var inne i stan så hängde den där, på en 'provade plagg'-stång och skrek "köp mig!", the rest is history...

Nu ska jag ta mig till pressbyrån och köpa månadens Elle.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är utmanad

http://stilic.blogg.se/141106154232_utmaning__de_bsta_bloggarna.html#comment

2006-11-14 @ 17:24:38
Postat av: Jess

åh så snygga stövlarna är! var hittade du dem? :D

Postat av: Anna

Jess: Tack! Jag hittade dem helt otippat på skopunkten :)

2006-11-20 @ 20:46:19
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback