Beslutsångest

Jag vet att jag MÅSTE bättra mig vad det gäller att uppdatera bloggen, men senaste veckan har varit sjukt hektisk då jag har spenderat cirka 75 timmar på jobbet, sovit, festat eller plöjt stans alla skoaffärer för att leta skor. Jag har beslutsångest som heter duga, jag kan inte bestämma mig vad det gäller skor.

Jag är i stort behov av ett par platta skor och jag har köpt ett par från Vagabond som är pälsfodrade och bruna (sen när bär jag bruna skor?) så de ska jag lämna tillbaka så fort jag får nån timme över och iställer så funderar jag på att köpa ett par svarta stövlar från Din Sko med guldkedjor. Help me out.

Ska jag köpa dem och vänta med fodrade vinterskor eller ska jag satsa på ett par redan nu? Jag har hört att det ska bli varmare veckorna fram över nämligen...


UPDATE!

Efter lite spanade på Dinsko's hemsida så insåg jag att stövlarna inte finns med där, dock så hittade jag en bild på dem i
Carros blogg, hoppas att du inte tar illa upp att jag länkar till dig? Här är snyggingarna i alla fall. What do you think?


Kommentarer
Postat av: Jess

De där skorna med guldkedja är ju verkligen hur snygga som helst! Köp dem nu och köp vinterskor seeeeeeeeenare, så ska iaf jag göra :D

Postat av: Anna

Jess: Det lutar verkligen åt det just nu!

2006-11-06 @ 17:11:38
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback