Väntar man på något gott....

Nu är jag trött. Sitter och väntar på att SATC ska börja, hmpf det är cirka 40 minuter kvar. Det var kul på golfträningen (som det oftast är). Vår tränare hade någon slags konstig dag, notera att han är typ 22, han försökte samla poäng så att vi skulle ge honom smeknamnet "sur-jacob", ja det var just så han uttryckte sig.

Imorgon blir det golf med Malin och Josefine! :D

Jag vill shoppa men det enda jag ska shoppa är en morsdagspresent, inget fel med det men jag vill ha en massa nytt till mig själv, svaret är ja på det du just tänkte! (om jag verkligen är så ego?)

Kommentarer
Postat av: emma

Det är så härligt att golfa såhär på våren:)

Postat av: Anna

Ja visst är det! Haha vi spelade 18 hål och var inte inne förns 22. Trevligt var det :)

2006-05-26 @ 14:08:07
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback