So long playahead bloggen

Nej nu ska jag sluta skriva blogg på playahead och börja med en "riktig" blogg. Det är något som jag har gått runt och funderat på i ett tag nu men har aldrig kommit till skott.

Jag kanske ska ta och berätta lite om mig själv för de som inte redan känner mig. Anna heter jag, går första året på gymnasiet, linjen Sam-beteende. Mina intressen är i huvudsak mode, musik och golf. När jag får tid över så är jag helst med mina vänner eller shoppar.
Mina bästa egenskaper är att jag är social, utåtriktad och har lätt för att anpassa mig. Mina sämsta är att jag kan vara en bessewisser, att jag är social (svar ja det uppskattas inte alltid) och att jag är en tidsoptimist. Ja det var en kort beskrivning om hur jag är.

Hm, hur ser dagen ut då? Jo jag ska städa mitt rum (+garderob) och mitt badrum och sen ska jag plugga tyska eftersom att jag har prov imorgon, hmpf. Jag är way to tired för att städa och plugga med tanke på gårdagen, jag tänker inte nämna någonting om den förrutom att jag hade trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback