Shoppat

Ahh det är så skönt varje gång lönen kommer, man vet att man kommer att få handla en massa fina saker och varför skulle den här gången vara ett undantag?

Jag hade NP i matte idag, gick väl sådär. Efter provet (som för övrigt varade i 3 timmar, suck!) så åkte jag till stan för att shoppa, by myself as allways. Jag läste i Ebbas Stil (som var en utan köpen idag), att hon tyckte, precis som jag, att man alltid ska shoppa ensam.

Dagens köp:

  • Turkos mönstrad klänning från H&Ms barnavdelning (Ja Fia, jag härmade, I edmit!)
  • Vitt oversize linne med marinblåa ojämna prickar från Top Shop
  • Blått och vitt halsband med kulor klädda i olika mönstrade tyg från Top Shop
  • Ebbas Stil av Ebba von Sydow (recention kommer)
  • Mascara från Make up store
  • Somrig väsk-neccesär från Make up store
  • Svart flätad stråväska med kedjehandtag och lackdetaljer från Top shop
  • Sist men inte minst hårfärg till mitt missfärgade hår från Åhlens

Nej nu ska jag vänta i en halvtimme på ett Sex and the city avsnitt som jag inte ens vet om det är värd att sitta uppe och vänta på, ska kolla TV 3s hemsida för info om avsnittet.
So long.


Kommentarer
Postat av: Fia

äääsch, det är lugnt ;D bara kul ju!

2006-05-18 @ 17:32:10
Postat av: Leå

På tal om kläder: när fan ska jag få min Sunday Service t-shirt, ey? ;D

Postat av: Anna

Skönt att höra Fia! :)
Leandro, hmm har du något bra förslag om tid och plats?

2006-05-18 @ 20:09:46
URL: http://fashionable.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback