Måndag

Jag vet, jag vet. Skrivandet har inte varit på topp de senaste dagarna, det har inte jag heller. Jobbade lördag och söndag, helt okej faktiskt. Jag har kommit hem och slocknat, det är min bortförklaring till varför jag inte har skrivit något. Strunt samma, I'm back on track.

Är inte Nicoles bilder från Vanity Fair sjukt fina?

75072-15
Det är gulligt med skolflicks imagen på henne tycker jag. Kul att testa lite olika.

Jag gillar henne bäst såhär i alla fall:

75072-16



Mmh en frappe och bara ben skulle man ju inte säga nej till. Nu måste jag klä på mig och kila iväg till skolan. Have a nice day! :)

Psst: kika på fler bilder på Nicole på Vanity Fairs hemsida:
http://www.vanityfair.com/features/outtakes/060508feou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback