Funderingar

Okej det här är något som jag har funderat över i ett tag nu, det kanske kommer som en fullständig chock för er att jag undrar över just detta:

What's up with the idomin salva????????

I min värld så är Idomin en salva som man använder när man är torr eller i förebyggande syfte (fjällen), men varför har det blivit värsta "trenden" bland 12-, 13-, 14- och 15-åriga tjejer att kleta på en massa idomin på läpparna? Det ser verkligen förskräckligt ut

Ursäkta mig för mitt lille utbrott men detta måste utredas.

Kommentarer
Postat av: chelsea

idomin läppbalsam använder jag för att mina läppar är torra och den är underbar! & jag tycker faktikst det kan vara fint ibland eftersom man får lite ljusrosa läppar, dock inte vita.. eller har jag fel?

2006-06-03 @ 21:39:52
Postat av: poll

haha
så har min syster och hennes vänner
och det är verkligen HUR FULT SOM HELST

2006-06-06 @ 21:54:44
Postat av: poll

haha
så har min syster och hennes vänner
och det är verkligen HUR FULT SOM HELST

2006-06-06 @ 21:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback