Dagens roligaste

Ibland så stöter man på saker som man finner hemskt roliga, även fast de inte är menade att vara det. Som  idag till exempel, jag satt i solen på altanen och läste cosmo och kom fram till sidan 30, där det var typ ett mini reportage om Cat5 (gör någon slags elektronisk pop). I alla fall, i en utav rutorna som heter "EGEN STIL" står det:

C: "Vår stil är glamorös men ändå avslappnad"
H: "Vi gillar att blanda olika stilar, och testar hela tiden nya ideér. Vi följer inga trender. Jeansshorts är vårt favoritplagg i sommar."

Vi följer inga trender var det va? Jag tror helt uppriktigt att det inte finns någon människa som inte följer eller är påverkad av trender (ja mamma, du har lärt mig en hel del!). Jag skrattade i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback