Dagen

Dagen har varit helt okej. Hade idrott som första lektion och lacross stod på schemat, hela klassen var som vildar och kämpade som tokar. Elin var nog galnast (av de som är värda att nämda, inga "blodigt allvar människor" här va!), hela tiden skrek hos "Men kötta då! " Som för övrigt är ett uttryck som används av Sanna och Rasmus i klassen men hon tyckte väl att det passade. Kul hade vi i alla fall.

Efter idrotten hade jag lunch, åt mest grönsaker och bröd med prickigkorv (som jag gärna sa flera gånger om eftersom att det låter så kul), soppan såg inte så kul ut plus att vi hade ont om tid tills nästa lektion.

Lektionen efter var matematik, jag tycker inte om varken matematik eller min lärare så den timmen spenderades att prata med Marina och lyssna på musik, på Marinas Ipod då eftersom att min är trasig! :'( . Efter det så fick jag sitta och vänta i 2x40 minuter, anledningen var att på samhällskunskaps- och geografilektionen så skulle vi ha seminarium och jag var ju självklart den tredje, näst sista gruppen, hmpf. Jaja jag fick sluta något tidigare i alla fall.

Åkte sedan hem, gjorde en smoothie (jordgubb), lillebror fick också en.
Och nu sitter jag mest och blippar runt på nätet, återkommer hela tiden till Mulberrys hemsida, Ha-begäret är stort.

Ikväll blir det golfträning, kriminalnovells skrivande och The O.C.

Förresten, är det någon som vet om det är något Sex and the city avsnitt vid tio? Måste kolla på tv3's hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback