Dagen i korthet

Min dag har spenderats ute på Ingarö, på en jättemysig strand med (½) familjen (mamsen, storasyster, lillebror och storasysters pojkvän). Massa bad, sol och beachboll-spelande :)
Storasystern min följde med hem till oss (hon bor inte hemma) och åt middag, grillad kyckling med klyftpotatis och jordgubbar med glass, mums! 

Helt sjukt är det, jag måste verkligen spara vart enda öre jag har på kontot just nu till vår lilla
tripp och köpa ingenting, det är verkligen en katastrof. Speciellt med tanke på att jag var i stan igår med Daniel och såg en massa fint (smycken, ballerinor, toppar, en kofta med volang osv...). Jag hjälpte honom att hitta en present till sin flickvän. Självklart så tyckte jag att inne på Pilgrim kan man hitta jättebra presenter och jag förälskade mig i två halsband och ett armband, MEN jag var duktig och köpte ingenting. Han köpte ett jättesött halsband gjort av en läderrem med hängande löv och pärlor (svårt att förklara) till flickvännen och ett par gråa jeans, ett svart linne och ett läderarmband (till sig själv), very nice.

Nej nu ska jag bota mitt shoppingsug genom att sova, lär ju inte funka men what the heck...
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback