You make me wanna lala, in the kitchen on the floor

Jag har adventsmys, helt själv. Svullar knispriga pepparkakor (fullkorn?) med prästost på (pröva, hurgottsomhelst!), dricker julmust light och lyssnar på bandit.

Samtidigt som jag adventsmyser så försöker jag tillverka en stek (skippa delen att föda upp en ko och slakta den, köttbiten fanns redan hemma), med hjälp av mammas instuktioner via telefonen, om det går bra? Det återstår att se, I'm a total disaster in the kitchen.


Soundtrack: Snow (hey oh) - RHCP


UPDATE!
Här är bild den omtalade steken och på mitt adventsfika

 

Vad tror ni att jag har för chanser att lyckas med dagens middag?


Kommentarer
Postat av: Paulina

Det ser jätte gott ut! Och jag som är så hungrig..

Postat av: Anna

Paulina: Tack! Det värmer med tanke på vilken katastrof jag är i köket. Det blev gott kan jag ju också tala om, men det tog sjukt lång tid eftersom att jag glömde att sätta på locket, katastrof var ordet...

2006-12-16 @ 00:55:03
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback