Nyår!

Jag vill börja med att säga gott nytt år på er allesammans! :D

Kom hem för några timmar sen från en runda med Marina för att inhandla det sista inför kvällen (strumpbyxor, örhängen och hårfärg), färgade håret (igen jag vet!) i en lite mörkare brun nyans och nu sitter jag här i leggins och t-shirt och väntar på att få åka hem till Marina och äta middag, mys!

Senare kommer
en hel drös hem till henne för att förfesta och sen blir det vidare till fest, hey det är nyååår
Gader? Javisst!

Kvällens ourfit blir lite Gwyneth insirerad med svart klänning, genomskinliga svarta strumpisar, guldörhängen och dessa:



Soundtrack: Champange for my real friends, real pain for my sham friends - Fall Out Boy


Kommentarer
Postat av: Jess

nyår var great och dina skor var jättefina! :D hade ni trevligt sen på efterfesten? btw, skicka gärna några bilder från igår om du har (A)

Postat av: Anna

Jess: Ja visst var det! Tack så mycket. Ja det var helt okej på efterfesten, vi stannade inte så länge dock. Bilderna finns i mitt fotoalbum :)

2007-01-02 @ 19:52:10
URL: http://fashionable55.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback