Not so fashion

Jag vill börja med att be om ursäkt. jag har inte skrivit ett inlägg sedan jag kom hem från Gotland, helt sjukt! Jag kom på i sista sekund att jag ville följa med familjen till Danmark på en veckans skön slapp semester, tokig blev jag av att sitta still men det var skönt att ta det lungt för en gångs skull.
När jag kom hem jobbade jag ett par dagar och var ledig tre och sen dess har jag näst intill bott på jobbet (135 timmar på 16 dagar) och nu håller jag på att bli sjuk som grädden på moset, jag får skylla mig själv helt enkelt.

Alla fynd från sommaren ska jag lägga upp på bild, jag lovar men just nu hinner jag inte med mer än det här inlägget, i'm off to work.

Big nono; Skolan börjar på måndag, livet är över.
Sista helgen ska jag jobba 17 timmar, gå på kräftskiva med nya vänner, gå på gröna lund med samma,  fira Frida som fyller år och shoppa ett par jeans. Well, vi får se hur det går.

Haha en rolig sak;
Gårdagens händelse:
Jag stannar till när jag är på väg hem från jobbet (ca 22:10) för att leta efter mitt busskort i väskan, lägger ner min nyinköpta elle (köpte den på väg till jobbet, så att jag kunde läsa den på hemvägen) och ställer väskan på den, hittar busskortet och går mot tåget. När jag väl sitter på tåget så kom jag på att jag hade ju min elle som jag kunde läsa, JO VISST, den lämnade jag kvar på bänken där jag letade efter busskortet så det gick ju bra, suck! Helt oläst var den också. Så idag ska jag köpa en ny elle och vi får väl se hur det går den här gången, hmpf.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback